CONDIȚII GENERALE 

 Concursul se va desfășura pe data de 12 octombrie, incepând cu ora 09:00, urmând ca la finalul concursului să fie desemnați câștigătorii. 

 Înscrierile se vor face online la adresa LAN Party 2019 prin completarea formularului. 

 Data și ora limită a înscrirerilor va fi: vineri 11 octombrie 2019, ora 17:00. Înscrierile ulterioare nu vor fi luate în considerare, iar jucătorii care nu s-au înscris online, anterior termenului, nu au dreptul să participe la această competiție. 

 Taxa de participare va fi de 75 lei/echipa și va fi achitată la unul dintre organizatorii competiției, după ce a fost contactat. 

 Înscrierea în competiție este finalizată în momentul achitării taxei de participare și a primirii bonului cu numărul de participare la competiție, din partea organizatorilor. În cazul neprezentării în ziua competiției banii nu se vor returna.

 Pe durata desfășurării competiției injuriile, cât și cuvintele ce aparțin unui vocabularul obscen și neadecvat unei competiții sunt STRICT INTERZISE!!!! 

Folosirea acestora va duce la primirea unui avertisment, iar la a doua abatere la eliminarea din competiție/turneu. 

 Fiecare jucător se face responsabil de eventualele distrugeri de bunuri sau proprietăți și se obligă să achite contravalorea acestora. 

1.ECHIPELE 

Echipele vor fi formate din 5 jucători. 

Fiecare echipă trebuie să aibă un nume si un căpitan.

2.  MECIURILE 

Meciurile se vor disputa în sistem piramidal, probă eliminatorie .

 Fiecare meci va avea 30 runde (15 la tero și 15 la counter) până la rezultat. Echipa care castigă 16 runde este declarată echipă câștigătoare. 

 În caz de egalitate se joacă încă 6 runde (3 tero şi 3 counter).

3.  SERVERUL 

Concursul de CSGO se va ține pe un server SteamOnly.

Hărțile pe care le vom folosi în meciuri vor fi cele din Active Duty Group.

4.  SETĂRILE JOCULUI 

 

ammo_grenade_limit_default 1 ; ammo_grenade_limit_flashbang 2 ; ammo_grenade_limit_total 4

sv_accelerate 5.6  ; sv_allow_votes 0  ; sv_allow_wait_command 0  ; sv_alltalk 0  ; sv_alternateticks 0  ; sv_cheats 0 ; sv_consistency 0  ; sv_contact 0  ; sv_dc_friends_reqd 0  ; sv_deadtalk 0 ; sv_forcepreload 0  ; sv_friction 4.8  ; sv_full_alltalk 0  ; sv_gameinstructor_disable 1  ; sv_lan 0 ; sv_log_onefile 0  ; sv_logbans 1  ; sv_logecho 1  ; sv_logfile 1  ; sv_logflush 0  ; sv_logsdir logfiles ; sv_maxcmdrate 128  ; sv_maxrate 0  ; sv_mincmdrate 30  ; sv_minrate 20000 sv_pausable 1 ; sv_pure_kick_clients 1 ; sv_pure_trace 0  ; sv_voiceenable 0

mp_afterroundmoney 0 ; mp_autokick 0  ; mp_autoteambalance 0 ; mp_buytime 15 ; mp_c4timer 35 ; mp_death_drop_defuser 1  ; mp_death_drop_grenade 2  ; mp_death_drop_gun 1  ; mp_defuser_allocation 0  ; mp_do_warmup_period 1  ; mp_force_pick_time 160  ; mp_freezetime 12 ; mp_halftime_duration 15  ; mp_join_grace_time 30  ; mp_limitteams 0 ; mp_match_can_clinch 1  ; mp_match_end_restart 1  ; mp_maxmoney 16000  ; mp_playercashawards 1  ; mp_playerid 0  ; mp_playerid_delay 0.5  ; mp_playerid_hold 0.25  ; mp_round_restart_delay 5  ; mp_roundtime 1.25 ; mp_startmoney 10000 ; mp_teamcashawards 1  ; mp_tkpunish 0  ; mp_warmuptime 1  ; mp_win_panel_display_time 15 ; mp_solid_teammates 1  ; mp_free_armor 0  ; mp_weapons_allow_zeus 1  ; mp_halftime 1 ; mp_logdetail 3
sv_damage_print_enable 0 ; sv_pure 1 ; sv_clockcorrection_msecs 15 ; sv_kick_players_with_cooldown 0 ; sv_kick_ban_duration 0 ; sv_competitive_minspec 1
bot_quota „0”
//

sv_steamgroup_exclusive 0
sv_competitive_official_5v5 1
cash_team_terrorist_win_bomb 3500
cash_team_elimination_hostage_map 3000
cash_team_elimination_bomb_map 3250
cash_team_win_by_time_running_out 3250
cash_team_win_by_defusing_bomb 3500
cash_team_win_by_hostage_rescue 3500
cash_team_loser_bonus 1400
cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds 500
cash_team_rescued_hostage 750
cash_team_hostage_alive 150
cash_team_planted_bomb_but_defused 800
cash_team_hostage_interaction 150
cash_player_killed_teammate -3300
cash_player_killed_enemy_default 300
cash_player_killed_enemy_factor 1
cash_player_bomb_planted 300
cash_player_bomb_defused 300
cash_player_rescued_hostage 1000
cash_player_interact_with_hostage 150
cash_player_damage_hostage -30
cash_player_killed_hostage -1000
mp_friendlyfire 1 ; ff_damage_reduction_grenade 0.85; ff_damage_reduction_bullets 0.33 ; ff_damage_reduction_other 0.4 ; ff_damage_reduction_grenade_self 1 ; mp_maxrounds 18 ; mp_timelimit 0 ; mp_forcecamera 1 ; sv_ignoregrenaderadio 0 ; mp_molotovusedelay 0 ; spec_freeze_time 5.0 ; spec_freeze_panel_extended_time 0 ; mp_roundtime_defuse 1.25 ; mp_weapons_allow_map_placed 1

5.  EXPLOATĂRI ŞI CODURI: 

 Este interzisă orice exploatare a hărții (cățărat în locuri nepermise – ”pe hartă” etc.) sau orice cod (aim, wall etc.) şi echipa care va folosi coduri sau exploatări va fi descalificată din turneu. 

 Dacă echipa conține un jucător care nu este înscris este exclusă din competiție. 

 Participarea unui jucator la două echipe duce la excluderea lui sau a celor două echipe din competiție, acest lucru depinzând de situația competiției. 

 Orice modificare de setări ilegală sau folosirea unor instrumente de tip cheat va avea drept urmare descalificarea întregii echipe. 

 Este interzis bind-ul „bind mwheeldown/mwheelup +duck” și obligatoriu a se folosi 

„ex_interp 0.01”. 

 Singura comanda pe care jucatorii o pot folosi este “say_team”. 

 

6.  SUPERVIZORII 

 

 Pe parcursul desfășurării unui meci jucătorii nu au voie să se deconecteze de la server sau să părasească locul de concurs fără acordul supervizorului LS-ETC. 

 Dacă în timpul meciului un jucator se ridică și pleacă de la computer fară permisiunea unuia din organizatori, echipa din care face parte jucatorul, va pierde meciul respectiv prin abandon. 

 Orice părasire a sălii de joc trebuie anunțată supervizorului și este de maxim 10 minute. În caz contrar, se va considera abandon din partea echipei respective. 

 Organizatorii evenimentului au rolul de a semnala greșelile făcute de jucatori și să sancționeze corect. Dacă are loc a II-a abatere de la reguli arbitrul poate da afara echipa respectiva din competitie. 

 

7.  SITUAŢII SPECIALE 

 În cazul unor probleme tehnice se va proceda in felul următor: 

– blocarea sau deconectarea oricărui calculator în prima rundă a unei jumătăți de meci  – se va da restart la acea jumătate a meciului. 

 -blocarea sau deconectarea oricărui calculator în timpul primei runde de prelungiri –  se va da restart la acea repriză de prelungiri. 

-blocarea sau deconectarea unui calculator în orice altă rundă – se va pune pauză la  sfârșitul rundei până la reconectarea calculatorului la server. 

 În cazul unei alte probleme: blocarea unui server, blocarea/deconectarea  mai multor jucători simultan, o decizie va fi luata de către organizatori și  nu va fi negociabilă cu reprezentanții echipelor.